Jeigu gavote apgadintą krovinį

Kartais kroviniu pervežimas pavyksta kitaip negu tikėjotės ir jūs gaunate apgadintą prekę. Dėl to nereikia nieko keikti ir plūsti, o imtis legalių ir jūsų teises ginančių veiksmų. Oficialiai dirbančios kompanijos, kurios buvo atsakingos už krovinio gabenimą, ir šiuo atveju prisiims atsakomybę bei sutvarkys jūsų krovinio problemas. Tik pirmiausia jums reikės padaryti keletą atitinkamų žingsnių.

Pirma apžiūrėkite prekę

PervežimaiLauke lyja, į duris skambina kurjeris, o jūs kaip tik verdate rytinę košę. Nubėgate prie durų, kurjeris jums duoda krovinį ir lapą pasirašyti, kad gavote. Matote, kad jis skuba, vėluoja, turi daug darbo, į vidų net neina, taip ir stovi lietuje. Tuo pačiu jaučiate, kaip virtuvėje ima raitysis svilėsio kvapas – jūsų košė kepa. Ką daryti? Pirma mintis – kuo greičiau pasirašyti, padėti krovinį ant žemės, pasakyti ačiū ir viso gero, bėgti išjungti košės. Tačiau štai ką jūs turėtumėte iš tiesų daryti. Visų pirma: perskaityti tą nelemtą lapą, kurio dažniausiai neskaitote ir tiesiog paliekate štai taip. Tai tikrai būtinybė. Jeigu to nepadarysite, net nežinosite, ant ko rašotės. Tad beskaitydami matysite, kad rašytis galite tik apžiūrėję krovinį. Taigi, ramiai pakvieskite kurjerį į vidų, uždarykite duris, išjunkite košę, išpakuokite prekę ir patikrinkite, ar viskas ten gerai. Jeigu prekė pažeista – nepasirašykite, praneškite apie tai kurjeriui.

Turėkite visus dokumentus

Tolimesniame etape jums reikės visų dokumentų. Sąskaitos faktūros, užsakymo sutarties, jūsų asmeninių dokumentų. Gali būti, kad kurjeris iš karto jums duos užpildyti tam tikrą formą dėl gaminio grąžinimo. Kitu atveju, seksite instrukcijas iš užsakovo, ir pildysite kitus popierius.

Pasinaudokite savo teisėmis

Ar žinote savo teises? Jeigu krovinį užsakinėjote internetu, jums priklauso galimybė per 14 dienų daiktą grąžinti išvis be jokio paaiškinimo. Tačiau jeigu nėra priežasčių jo atsisakyti, galite būti verčiamas prekę pasikeisti į kitą alternatyvią. O ką daryti, jeigu prekė apgadinta? Galite arba reikalauti, kad jums būtų sugrąžinti visi pinigai, taip pat ir siuntimo išlaidos. Arba galite reikalauti prekę pakeisti nauja.

This entry was posted in Technology

Leave a Reply

*


* Nukopijuokite šį slaptažodį:

* Įrašykite aukščiau pateiką slaptažodį: