Tai yra, kodėl jūs gaištate su skilimo išbandymu

Su pigiausias kreditas vis daugiau programinės įrangos pasirodymu, skilimo išbandymas tapo ganėtinai karšta tema. Per kelerius pastaruosius metus, tai atrodo beveik kiekviena internetine rinkodara blog, jūs skaitote, turi bent jau kelis skyrius, paskirtus, kad "perskeltų išbandymą."

Bet, yra didelės problemos, kurią šitos kompanijos iš tikrųjų nesako jums:

Mažiausias į vidurkio surūšiuotas pagal dydį firmas yra visiškai

išlaidavimas jų laiko ir išteklių ant skilimo išbandymo.

Skilimo išbandymas yra apskritai iš tikrųjų bloga mintis naujiems verslo savininkams, bet anksčiau, negu mes ieškosime į tai, leidžia mane aiškinti, koks perskeltas išbandymas yra:
Skilimo išbandymas, kitaip žinomas kaip "A/B paskola internetu išbandymas", yra praktika įkūrimo dviejų pakitimų to paties puslapio ant žiniatinklio svetainės (apskritai besileidžiantis puslapis, pagrindinis puslapis, ar kitas svarbus komercinis puslapis ant žiniatinklio svetainės) ir siuntimas lygių kiekių eismo į tuos puslapius, kol vieno iš jų nelaiko "nugalėtoju". Šis nugalėtojas yra tada panaudotas kaip vienintelis puslapis tam žiniatinklio svetainės skyriui.

Pakeiskite porą antraščių ir BUMO! Pakeitimas praeina stogą. Perkelkite savo kontakto formą į teisingą pusę, ir jūs matote 50 % padidėjimą pakeitimo ant besileidžiančio puslapio. Tai yra rūšis "rezultatų", kuriuos dauguma kompanijų laukia, kad pamatys skilimo išbandyme.

Tačiau, tai yra retai atvejis, kad šitie rezultatai įvyksta. Iš tikrųjų, dažniau negu ne, jūs surasite, kad skilimo išbandytas puslapis turi beveik tokį pat valiutų perskaičiavimo kreditai kursą. Bet kas, kas reguliariai valdo skilimo testus pasakys jums, kad didžiulis laimėjimas kaip tai apskritai nevyksta.

Išleiskite mane naudoti pavyzdį:

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Pasakykite, kad jūs parduodate karštus kubilus. Jūs negalite apsispręsti, kokią fotografiją jūs turite panaudoti ant savo nusileidimo puslapio. Viena iš fotografijų yra skoningas paveikslas moters bikinyje viename iš jūsų karštų kubilų, ir kitas yra paveikslas šeimos, besigėrinčios jų nauju karštu kubilu.

Jūs esate suplėšytas tarp dviejų fotografijų, tokiu būdu jūs kuriate skilimo testą, kad pamatytumėte, kurie iš dviejų puslapių pakitimų paverčia geriau.

Yra tuo, kas jūs galite laukti, kad įvyksite:

Fotografija moters bikinyje: "40 % valiutų perskaičiavimo kursas"

Fotografija šeimos karštame kubile: "54 % valiutų perskaičiavimo kursas"

Yra tai, kas iš tikrųjų įvyks:

Fotografija moters bikinyje: "41 % valiutų perskaičiavimo kursas"

Fotografija šeimos karštame kubile:" 42 % valiutų perskaičiavimo kursas"

Ką šie duomenys sako jums? Specialiai, ką antras nustato duomenų sako jums? Tai sako jums, kad šeima karštame kubile turi būti teisingu paveikslu?

Ne, tai iš tikrųjų nesako jums, kad jūs turite valdyti apytiksliai 20 labiau skilimo testų, kad tinkamai optimizuotumėte puslapį. Iš tikrųjų, labiausiai profesinis skilimas išbando, aš buvau dalis, yra tarp 20 – 40 testų ant vieno puslapio. Net kai jūs tikrai gaunate "didįjį užtrenkimą" kaip laukimo pavyzdys (kur vienas valiutų perskaičiavimo kursas buvo 14 % aukštesnis), ilgainiui, tas valiutų perskaičiavimo kursas lėtai trauksis į "vidutinį" valiutų perskaičiavimo kursą, kurį jūsų žiniatinklio svetainė tipiškai mato.

Tai neturi paminėti fakto, kad tiksliam skilimo testui apskritai reikia žmonių dešimčių tūkstančių (ar daugiau), kad duotų rezultatų, būtinų, kad priimtų efektyvius sprendimus su duomenimis.

Taip, kas turi būti padaroma?

Daug kompanijų (ypač tinklu pagrįstos kompanijos) gaišta skilimo išbandyme. Užuot susitelkęs ties tuo didinti jūsų valiutų perskaičiavimo kursą, susitelkite ties tuo didinti jūsų specifinio nusileidimo puslapio lankytojų kiekį. Pavyzdžiui:

Manykite, kad jūs siunčiate 1000 žmonių į savo nusileidimo puslapį praėjusią savaitę. Jūs pamatėte valiutų perskaičiavimo kursą 1.5 %, ar 15 žmonių iš tų 1000, kurie užbaigė pageidaujamą veiksmą tokį kaip elektroninio pašto signup ar nemokamas atsiuntimas. Užuot leidęs likusią dalį mėnesio, tikrindamas skirtingą pasirinkimą besileidžiančiam puslapiui, susitelkite ties tuo perduoti 10 000 į tai. Tie skaičiai yra svarbesni jūsų pasisekimui, ir daugiau pasakojimo kai naudotas analizei vėliau.

Taip, Kai Jūs turite Perskelti Testą?

Tiesiog padėtas, anksčiau, negu jūs turėsite sąvokos įrodymą.

Neikvokite daug laiko ant "mažų" detalių kaip skirtinga temos eilutė, skirtingi blog pavadinimai, ir mygtuko spalvos pakitimai. Vietoj to, tiktai skilimo testas svarbiausi jūsų žiniatinklio svetainės punktai. Tai galėjo apimti:

Jūsų svarbiausias komercinis puslapis

Jūsų nusileidimo puslapis

Jūsų pirmi komercinės kopijos ir prekės ženklo kopijos pakitimai (tai reiškia, jūsų pirmas komplektas masinio elektroninio pašto, jūsų pirma kliento kompanija sutelkė elektroninį paštą, ir taip toliau).

Toliau, kažkas, kas turi garantuoti žmones nupirks tai, ką jūs parduodate, turi būti perskeltas išbandytu. Galutinis tikslas čia gauna įrodymą sąvokos, ar, įrodymas, kad jūsų mintis iš tikrųjų dirba.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Išplėsdamas anksčiau minėtą pavyzdį, kas, jei 1000 žmonių, kurie aplankė jūsų žiniatinklio svetainę praėjusią savaitę davė jums teisingą 0 % valiutų perskaičiavimo kursą? Niekas iš 1000 žmonių, nupirktų nuo jūsų, ar užpildytas kontakto/vadovavimo forma. Jūsų 1.5 %, kurie "pavertė" pritvirtintas su jų nemokamu malonumu, ir nepajudėjo greta jokio ketinimo niekada pirkimo nuo jūsų.

Tai reiškia, kad jūs neturite įrodymo sąvokos, ir kad ir kas jūs darote poreikį, kuris bus išbandytas efektyviau. Galbūt jūsų nusileidimo puslapio kopija buvo išungta. Galbūt jūs padedate paveikslą moters, kuri buvo per nepakankamai dėvinti jos bikinyje – ir jūs įžeidėte savo klientus.

Tačiau, kai tik jūs tikrai turite sąvokos įrodymą – jūs turite numesti skilimo išbandymą ir susitelkti ties tuo traukti daugiau akies obuolio į sąvokos įrodymą. Jei jūs praleisite per daug laiko "sistemos žnaibymas", kad priverstumėte tai dirbti efektyviau, jūs surasite, kad jūs nepraleidote beveik tiek daug laiko, traukdamas naujus ir sugrįžtančius klientus į kas sistema.

Įvertinti:

Panaudokite skilimą, bandantį strategiškai, ir tiktai ant elementų jūsų žiniatinklio svetainės, kuri tiesiogiai paveiks jūsų naudą (ar kiti kritiški tikslai), kad garantuotų, kad jūs neikvojate vertingo laiko.

Nelaukite, kad laukinis siūbavimas ir "namo bėga" jūsų duomenyse, ypač ilgainiui.

Kai tik jūs turite sąvokos įrodymą, gaunate taip daug žmonių, lankančių tą svetainę kiek galima, tiek skubiai kiek galima.

This entry was posted in Health Care & Medical

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *