• Auto & Motor »
  • 5 bendros ux šiurkščios klaidos, kurios gali užmušti jūsų žiniatinklio svetainę & jų atitinkamus

5 bendros ux šiurkščios klaidos, kurios gali užmušti jūsų žiniatinklio svetainę & jų atitinkamus

Turėjimas žiniatinklio svetainės ir internetinės buvimo strategijos leidžia jums pardavinėti jūsų verslą efektyviai. Žiniatinklio svetainė padeda jums nustatyti tikimybę jūsų prekės ženklo tarp vartotojų. Ideali žiniatinklio svetainė yra galingas paskola jums mišinys sugluminti visuals, gerai apgalvojo vartotojų patirtį ir žudiko turinį. Kad pastatytų centrinę vartotoju žiniatinklio svetainę, tai privaloma, kad išvystytų įtakingą vartotojų patirties projektą. Bet dauguma žiniatinklio svetainių nesugeba pasirodyti pakankamai gerai, kad įtiktų vartotojams. Pagrindinė priežastis už šios nesėkmės yra blogas svetainių UI/UX projektas. Šiame blog, ištirkime bendriausias penkias UX šiurkščias klaidas, kurios gali užmušti jūsų žiniatinklio svetainę ir jų atitinkamus sprendimus

1. Neapibrėždamas Jūsų Tikslo Auditorijos kreditai bedarbiams Aiškiai: Jūs turite aiškiai apibrėžti, kas yra jūsų tikslo auditorija, kuriai jūs vystote žiniatinklio svetainę. Specifinio jūsų vartotojų poreikio supratimas yra svarbus, kad suteiktų jiems malonią patirtį. Jei vartotojai neras tai, ko jie nori lengvai, jie neabejotinai ieškos kitą pasirinkimą. Jūs turite tinkamai apibrėžti savo tikslo auditoriją, kad jūsų UX ketintų, kad komanda gali išvystyti žiniatinklio svetainę pagal jūsų specifinius tikslo vartotojų reikalavimus.

Sprendimas:

Sukurkite Realistines Vartotojų Asmenybes: Su jūsų UX projekto komandos pagalba, jūs turite padaryti intensyvų tyrinėjimą to, kas yra jūsų paskutiniai vartotojai, kas yra jų elgesys, poreikis, ir laukimas. Kondensuokite visą tyrinėjimą ir ieškokite bendrų savybių ar struktūros. Formos grupės šio tyrinėjimo pagrindu, ir kuria realistines vartotojų asmenybes, kurios padės jūsų UX suprojektuoti komandą, kad išvystytų geriausią UI/UX jūsų kitai žiniatinklio svetainei.

2. Neįtraukdamas Tikro Turinio: Naudojant padirbtą tekstą ar lorem ipsum yra dar kitas punktas, kuris turi neigiamą poveikį ant jūsų vartotojų. Viskas internete daugiausia susitraukia, kad patenkintų vartojimą, ir ant jūsų žiniatinklio svetainės vadinasi padirbto teksto naudojimas nėra gera mintis. Padirbtas tekstas atrodo panašus į tikrą tekstą, pirma paskola nemokamai bet tai neturi jokios reikšmės. Tai daro jūsų projektą sunkiai, kad susietų, ir vartotojai suras tai sudėtingas įsivaizduoti tikrą produktą, kurį jūs siūlote.

Sprendimas:

Tyrinėjimas & Įtraukite Tikrą Turinį: Jūs turite paprašyti, kad jūsų UX suprojektuotų komandą, kad įvykdytumėte nuodugnų tyrinėjimą jūsų srities ir studijuotumėte panaudotą terminologiją. Visada įtraukite tikrą turinį, kurį jūsų vartotojai iš tikrųjų nori pamatyti. Nustatykite specifinę strategiją ir toną visiems jūsų žiniatinklio svetainės puslapiams ir apžvelkite tai prie profesinės patenkintos rašymo komandos. Tikras turinys padės jums išbandyti jūsų projektus su vartotojais efektyviai.

3. Ne Praleidimas Vartotojo, Bandančio: Geriausios žiniatinklio svetainės nėra pastatytos – po vienos dienos. Akivaizdu, kad jūs mėgsite produktus, jūsų UX ketina, kad komanda pasiūlys. Bet nėra rekomenduojama priimti juos, kadangi tai yra todėl, kad net geri projektai nepasiseka. Ganėtinai galima, kad projektas nedirba būdas, kuriuo jūs laukiate to į. Jūsų sustatymas negalėtų suprasti tikslų, kuriuos jūs ketinote pasiekti.

Sprendimas:

Veskite Nuodugnų Vartotoją, Bandantį: Visada instruktuokite, kad jūsų UX projektuoja komandą, kad vestų vartotoją, bandantį, kad jūs galėtumėte gauti mintį apie tai, kaip vartotojai atsako į jūsų projektą ir laikosi jų elgesio. Jūs galite atrasti problemas, su kuriomis jūsų vartotojai susiduria, bendraudami su jūsų žiniatinklio svetaine ir paprašo, kad jūsų UX komanda nuspręstų tas svarstomas problemas. Su išbandymu, jūs galite nagrinėti, ar jūsų projektas turi numatomą jūsų vartotojų padarinį.

4. Ne Tinkamos Informacijos Aprūpinimas: Bombardavimas jūsų vartotojų su daug nereikšmingos informacijos gali suardyti ir supainioti juos. Jums svarbu įtraukti tiktai, kas tinkama jūsų vartotojams. Visi vartotojai, kurie atvyksta į jūsų žiniatinklio svetainę yra skirtingose fazėse jų vartotojų skirtingos informacijos kelionių ir turbūt ieškojimo. Šis faktas daro tai reikšminga jums, kad pasiūlytų jūsų vartotojams tiktai reikalingą informaciją ir pašalintų visus nepageidaujamus duomenis.

Sprendimas:

Sukurkite Vartotojų Keliones: Kaip žiniatinklio svetainės savininkas, tai yra jūsų svarbiausia atsakomybė padėti jūsų vartotojams lengvai surasti informaciją, kurios jiems reikia. Šiuo tikslu, jūs turite padrąsinti savo UX projekto komandą išvystyti vartotojų keliones pagrindu vartotojų asmenybių, kurias jūs sukūrėte anksčiau. Jūs turite padėti savo komandai suvokime, kokius scenarijus vartotojai galėtų susitikti ir kokia informacija bus būtina tose situacijose. Vartotojų kelionės gali išleisti jus spręsti, kaip vartotojai ketina bendrauti su jūsų žiniatinklio svetaine ir ko tiksliai jie nori iš jos.

5. Ne Informacijos Sisteminimas: Jei vartotojas randa tai sudėtingas vairuoti per jūsų žiniatinklio svetainę sklandžiai, jie galėtų nedelsiant ieškoti kitų alternatyvų. Jums labai svarbu organizuoti visą turinį ant jūsų žiniatinklio svetainės deramame būde, kad vartotojai galėtų lengvai vairuoti per, kad lengvai surastų informaciją, kurios jiems reikia. Baisiai suformuotas patenkintas pintinių su dangčiu atradimas ir vadinasi daro jūsų žiniatinklio svetainę nenaudingą.

Sprendimas:

Išvystykite Gerai organizuotą Informacijos Architektūrą: Jūs turite į protingai prioritize pagrindinės ypatybės jūsų žiniatinklio svetainės ir vystote lygią navigaciją. Instruktuokite, kad jūsų UX projektuoja komandą, kad padarytų jūsų žiniatinklio svetainę tiek patogią vartotojui kiek galima. Padarykite tai lengva jūsų vartotojams surasti tai, ko jiems reikia su pagalba jiems su aiškia navigacija suteikimo. Įvertinkite, kokia informacija gali būti sugrupuota ir kaip ji gali būti suformuota geresniame būde, kad ji turėtų teigiamą poveikį jūsų vartotojams. Aiški informacijos hierarchija žaidžia lemiamą vaidmenį jūsų žiniatinklio svetainės pasisekime.

Jie yra truputis pagrindinių klaidų, kurios gali atbaidyti jūsų vartotojus nuo jūsų žiniatinklio svetainės lankymo apskritai. Jūs galite lengvai išvengti šitų šiurkščių klaidų, įgyvendindamas duotus sprendimus. Jei jūs norite pastatyti paprastą dar efektyvus vartotojų interfeiso projektas jūsų žiniatinklio svetainei, susisiekite su kompetentingu UI ir UX Projekto Agentūra su turtu meistriškai padaryti išskirtinę vartotojų patirtį.

This entry was posted in Auto & Motor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *